2009. november 27., péntek

3 puszis fiúkák

A buszra felszáll egy fiatal lány. Észreveszi a barátnőjét, int neki. Láthatóan örülnek egymásnak. Megmutatja a bérletét a sofőrnek, majd feltűnő csípőringással odatipeg a nem sokkal előttem ülő barátnőjéhez. "Sziókaa", és ad neki puszit. Egy, kettő, három. Na, mondom magamban, ezek azt hiszik, Hollandiában vannak?

Elkezdenek beszélgetni mindenféle "csajos témákról", mondanivalójukat bőven fűszerezi az argó és a nyomdafestéket nem tűrő kifejezések.

Aztán, két megállóval odébb felszáll egy srác, 17-18 év körüli. Jelenet ismétlődik: intés a csajoknak, bérletmutatás, macsósnak hitt séta, kétszer három puszi. Na, szépen meg vagyunk áldva, gondolom. Ez is három puszival köszön, most ez a menő. De ő nem csak a csajokat ismeri. Előttem kettővel ül a haverja. "Csá b...!", macsósnak hitt séta, kézfogás, majd mindenféle, a néger rap-kultúrkörből ismert kézmozdulatok - utoljára összeütik az öklüket. Na, mondom magamnak, ez is "menő". Holland meg afro-amerikai kultúra hódít.

Esemény vége, néznék ki az ablakon, de a szemem sarkából még látom a három puszit...

Csak én gondolom ezt nyálasnak, antikultúrának és értékvesztésnek?

3 megjegyzés:

  1. Üdv!

    Manapság, a fiatalok (velem egykorúak körében és fiatalabbaknál) körében a 3 puszival való köszönés normális dolog (vannak fiuk akik haverjaiknak köszönnek 3 puszival, ami nem csak szerintem de baráti köröm szerint is enyhe homoszexuális beütést mutat:D).

    Nos, a lényeg hogy ez a normálisnak mondható dolog, amit fentebb leírtál. A gond ott kezdődik hogy még mindig olyanok vagyunk mint az állatok, annyi az újdonság, hogy mi hülyék is vagyunk mellé. Ez okozza főként az értékvesztést. Nyálas nem tudom mennyire nyálas, én magam is ebben a puszilkodós baromságban nőttem fel. Én, személy szerint azt tisztelem meg ezzel a köszönéssel, akit ténylegesen szeretek, nem csak ismerem vagy hasonlók, ja és 2 nem 3 puszival...

    Az antikultúráltságról nem tudok nyilatkozni. Végül is, ez is egy "kultúrális" lépcsőfoknak tekinthető. Másrészt, ha megnézzük a tv-t, médiát stb. nyomják a sok ostobaságot a holokausztról, hamis történelemről, és kiirtanak az emberből minden kultúrát. A gyereket a tv neveli, és voálá, meg is kaptuk az általad említett "fiatal lányt" és "menő" egyént.

    Elnézést, ha nem érthető amit írtam, nagyon összevissza és rendezetlen, sajnos túl sok dolog kavarog a fejemben mostanában, de remélem a lényeg kivehető.

    VálaszTörlés
  2. Nem a puszival van a gond...

    2 puszi a fiú-lány érintkezés normális menete, illetve rokonok között (férfiak között is) ez a normális.

    De a majomkodás a buszon, a 3 puszi és a többi "multikulti" elem az, amitől falra mászok.

    Minden téren általános lerohanásnak vagyunk szem- és fültanúi. Keverik a kultúrákat, megszüntetik a fegyelmet, anarchiát és káoszt okoznak.

    Hogy kik? Ők. Akik kinyírták Kennyt.

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek veled, és szerintem te tudod kik ők igazából... csak hát nem szabad leírni dolgokat :(

    Sokszor én is hiányolom a régi, magyar értékeket.

    VálaszTörlés